Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a Cookie-k használatát a Cookie-kal kapcsolatos irányelv értelmében.

Irix Cine lens 150mm T3,0 for MFT Metric

487.400 Ft (383.780 Ft + ÁFA)
Menny.:db
Szerezhető hűségpontok: 4875
Cikkszám: IL-C150-MFT-M
Gyártó: IRIX
Vonalkód: 7640172191385
Üzletünkben:
Raktáron állapot esetén azonnal átvehető H-P:08:00-19:00
Rendelésre
Központi raktár:
Szállítás 1-7 munkanap
Raktáron
Nem értékelt
- Gyújtótávolság: 150 mm - Nyitási tartomány (T): T3.0~T32 - Lamellák száma: 11 (kerek forma) - Minimális fókusztávolság: 0,35 m - A fókuszgyűrű elfordulási szöge: 270° - Rekeszgyűrű elforgatási szöge: 75° - Fogaskerekek állása / fogak száma: 0,8 M / 110 - Első szűrőháló: 86 x 1,0 mm - Tömítés: 5 gumi O-gyűrű (PL gumi O-gyűrű 4) - Elülső átmérő: 95 mm - Méretek (H x M): 136 x 97 mm - Súly: 1105 g

Leírás

Az Irix 150mm 1:1 Macro Cine Lens T3.0 a jól ismert 150mm 1:1 full frame makró Firefly fotóverzión alapul. A Cine objektívet átépítették, és 5 helyen minden időjárási védelemmel rendelkezik. A hátsó lencsetag rögzítve van, hogy megakadályozza, hogy a hátsó lencse érzékeny legyen a porra. Minden jelölés az oldalon van, mert filmesként gyakran csapatban dolgozol, operátorként vagy 1stAC-ként pedig a kamera mellett dolgozol - és nem akkor, amikor egy kamera a kamera felett olvassa be az értékeidet és beállításaidat. A rekeszgyűrű 75 fokos, a fókuszgyűrű 270 fokos lökettel rendelkezik. Az objektív szabványos 95 m-es rögzítéssel rendelkezik egy matt dobozhoz, és 86 mm-es menettel rendelkezik a szűrőkhöz - a jelölések UV-visszaverő festék -, amelyek sötétben UV fényben világítanak. T (T3.0-ban) az átvitelt jelenti; az érzékelőt érő fény tényleges mennyisége. Az F stop a gyújtótávolságra utal. A fő különbség, amit tudnia kell, hogy ha például egy Canon 35 mm-es 2.0-val filmezett f4-nél, majd felszerel egy 100 mm-es 2.8-ast, hogy közeli képet készítsen – és leáll az f4-re –, akkor nem feltétlenül ugyanaz van. fényteljesítmény azonos f értékek mellett. Tehát ez megvan T értékekkel; tegyük fel, hogy 150 mm-es T3-at váltasz 11 mm-es t4.3-as objektívvel, és ugyanazokat az értékeket tartod, akkor ugyanannyi fény lesz az érzékelőn. Ez az egyik oka annak, hogy a filmobjektívek drágábbak, mint a fotóobjektívek azonos verziója. A doboz tartalmazza ezt a kis tartozékdobozt is, támasztótalppal.. A konzol felülre és aljára is felszerelhető a mellékelt csavarokkal. Ennek a filmlencsének egy másik fontos szempontja a légzés; annak ellenére, hogy ez egy makró objektív, és ezért nagyon közelről nagyon távolra tud fókuszálni, a légzés nagyon minimális. A légzés azt jelenti, hogy a kép úgy tűnik, hogy „zoom” mozgást végez fókuszálás közben. A fotólencsék alapkivitelben jobban lélegznek, mint a moziobjektívek. Ez az objektív a sorozatában az első, amely MMS-t tartalmaz - Mágneses rögzítési rendszer a tartozékokhoz - Az MMS-tartozékok egyike a mágneses napellenző - amely a 150 mm-es Cine-hez tartozik. Ezzel eljutunk a következő ponthoz, amelyre Irix utal; mégpedig a filmes és fotós közötti szakadék, amely egyre kisebb. Egyre többen forgatnak például egy Sony a7-tel, és ezért nem akarnak igazi videokamerát és olyan kiegészítőket, mint a matt doboz, hanem kisebb méretben szeretnének dolgozni. A napellenző egy könnyű megoldás a becsillanások és a nem megfelelő beeső fény megelőzésére. Ezenkívül a fókusz és a rekeszfogak lekerekítettek, így kevésbé élesek, mint a hagyományos lánckerekek – ideálisak a hengerhúzáshoz –, kézzel, követési fókusz nélkül. Ez az objektív jó középút a fotó- és videóvilágban. Az Irix jelentése szerint az objektívet úgy tervezték, hogy az Irix filmlencsék széles skálájához illeszkedjen; A fókusz és a rekeszgyűrű közötti előre meghatározott távolsággal az Irix 150mm már egy teljes Irix családba illeszkedik. Az objektívek súlya is azonos lenne, és ugyanolyan húzóerő lenne a fókuszban és a rekesznyílásban. Ez azt jelenti, hogy hamarosan több objektívet is láthatunk majd a Cine sorozatban.